2013. június 17., hétfő

Clublights

Ott,akkor egy pillanatra kívülről láttam magam,és úgy éreztem, ennél giccsesebb már nem is nagyon lehetne. Holdfény, csillagok, a kedvenc vörösborom, koncert, mezítláb a fűben, körülöttem  a barátaim… Sok,túl sok. Hígítatlan szörp. Szirup.

Aztán kívülről néztem befelé, és ajtót mutattam a cinizmusnak. Giccses, hát aztán? Érezni a hideg füvet a talpam alatt,behunyt szemmel ugrálni,és hagyni,hogy tényleg minden porcikámat átjárja a zene lehet,hogy túlzás,de túlzásnak nagyszerű.


A rossz pillanatok elfelejtődnek. Egy idő után súlyukat veszítik. De ezek a csillagos esték beégnek. Dallal,borral,mezítlábbal együtt. Olyan mélyre,hogy ezzel fűtöm majd a lakást,ha beütnek a hosszú téli esték. Ha a giccs melegít,támogatom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése